Polityka Prywatności

Serwis używa cookie - małych plików tekstowych, które są zapisywane na dysku twardym użytkownika. Pliki cookie stosowane są do przechowywania stanu sesji użytkownika oraz wsparcia procesu logowania. Więcej informacji na temat cookies używanych w Serwisie znajdziesz tutaj. Więcej o samym (RODO) dowiesz się tutaj.

Polityka Prywatności

INFORMACJE O KORZYSTANIU Z PLIKÓW „COOKIES”

1. DEFINICJE

a) Strona – oznacza stronę internetową w domenie https://www.maximizing.com.pl/,

b) Administrator Strony- oznacza Maximizing Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k. Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie 00-378, ul. Jaracza 6/18 wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000492687,

c) Cookies - oznacza niewielkie pliki tekstowe, zapisywane i przechowywane na urządzeniach za pośrednictwem których Użytkownik korzysta Strony,

d) Urządzenie – oznacza elektroniczne urządzenie za pośrednictwem, którego Użytkownik uzyskuje dostęp do Strony,

e) Użytkownik – podmiot korzystający ze Strony.

2. RODZAJE WYKORZYSTYWANYCH COOKIES

  • a) Stosowane przez Administratora Cookies są bezpieczne dla Urządzenia Użytkownika. W szczególności tą drogą nie jest możliwe przedostanie się do Urządzeń Użytkowników wirusów lub innego niechcianego oprogramowania lub oprogramowania złośliwego. Pliki te pozwalają zidentyfikować oprogramowanie wykorzystywane przez Użytkownika i dostosować działanie Strony indywidualnie każdemu Użytkownikowi.
  • b) Administrator wykorzystuje dwa typy plików cookies:
    • COOKIES SESYJNE: są przechowywane na Urządzeniu Użytkownika i pozostają tam do momentu zakończenia sesji danej przeglądarki. Zapisane informacje są wówczas trwale usuwane z pamięci Urządzenia. Mechanizm cookies sesyjnych nie pozwala na pobieranie jakichkolwiek danych osobowych ani żadnych informacji poufnych z Urządzenia Użytkownika,
    • COOKIES TRWAŁE: są przechowywane na Urządzeniu Użytkownika i pozostają tam do momentu ich skasowania. Zakończenie sesji danej przeglądarki lub wyłączenie Urządzenia nie powoduje ich usunięcia z Urządzenia Użytkownika. Mechanizm cookies trwałych nie pozwala na pobieranie jakichkolwiek danych osobowych ani żadnych informacji poufnych z Urządzenia Użytkownika,
  • c) Użytkownik ma możliwość ograniczenia lub wyłączenia dostępu plików cookies do swojego Urządzenia. W przypadku skorzystania z tej opcji korzystanie ze Serwisu będzie możliwe, poza funkcjami, które ze swojej natury wymagają plików Cookies.

3. CELE W JAKICH WYKORZYSTYWANE SĄ COOKIES

  • a) KONFIGURACJI STRONY
    • (i) dostosowania zawartości Strony do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze Strony,
    • (ii) poprawnej konfiguracji wybranych funkcji Strony, umożliwiając w szczególności weryfikację autentyczności sesji przeglądarki,
    • (iii) optymalizacji i zwiększenia wydajności usług świadczonych przez Administratora.
  • b) ZAPEWNIENIA BEZPIECZEŃSTWA I NIEZAWODNOŚCI STRONY

4. MOŻLIWOŚCI OKREŚLENIA WARUNKÓW PRZECHOWYWANIA LUB UZYSKIWANIA DOSTĘPU PRZEZ COOKIES

1. Użytkownik może samodzielnie i w każdym czasie zmienić ustawienia dotyczące plików Cookies, określając warunki ich przechowywania i uzyskiwania dostępu przez pliki Cookies do Urządzenia Użytkownika. Zmiany ustawień, o których mowa w zdaniu poprzednim, Użytkownik może dokonać za pomocą ustawień przeglądarki internetowej. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu Cookies na urządzeniu Użytkownika. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).

2. Użytkownik może w każdej chwili usunąć pliki Cookies korzystając z dostępnych funkcji w przeglądarce internetowej, której używa.

3. Ograniczenie stosowania plików Cookies, może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne w Serwisie.

Strefa logowania

Monitoruj i zarządzaj
Strefa Organizatora kursów po stronie Klienta. Znajdą tu Państwo wszelkie informacje organizacyjne, aktualne zestawienia i raporty ułatwiające zarządzanie szkoleniami językowymi w Państwa Firmie.

Bądź na bieżąco
Tu Uczestnicy naszych szkoleń znajdą wszelkie informacje organizacyjne, plany kursów, zestawienia frekwencji, raporty postępów a także dodatkowe materiały do samodzielnej nauki między zajęciami.

Administruj – w prostych krokach
Platforma ułatwiająca komunikację między naszymi Lektorami a biurem MAXIMIZING. Tu znajdziesz wszelkie formularze, których będziesz potrzebować podczas naszej współpracy.

  • Rekrutacja

Dołącz do najlepszych!

Jesteśmy firmą o ugruntowanej pozycji na rynku, stawiającą na współpracę z najlepszymi Lektorami - na partnerskich i przejrzystych zasadach. Wielu z naszych Lektorów współpracuje z nami od lat. Trwale budujemy unikalną kulturę promującą rozwój współpracujących z nami Lektorów – zgodnie z wypracowanym przez nas Modelem Kompetencyjnym Lektora.

    Jeśli zależy Ci na:
  • atrakcyjnym wynagrodzeniu,
  • elastycznych godzinach pracy,
  • możliwości prowadzenia pojedynczych zajęć lub bloków,
  • wsparciu metodycznym,
  • dostępie do stale zasilanej biblioteki,
  • przyjaznej atmosferze,
  • możliwości rozwoju przy ciekawych i różnorodnych projektach językowych
  • lubisz pracę z ludźmi,
  • masz ciekawe pomysły na prowadzenie zajęć,
  • chcesz rozwijać się jako lektor,

koniecznie wyślij swoje CV na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Klauzula zgody

Wysyłając CV na podany adres e-mail wyrażasz zgodę na udział w procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez spółkę Maximizing Communication Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa na stanowisko Lektora. Zgoda jest dobrowolna i może być cofnięta w każdym czasie, np. przesyłając informację na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania sprzed cofnięcia zgody. Więcej informacji

logo małekoło
X

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych

Administratorem Twoich danych osobowych jest spółka Maximizing Communication Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa, ul. Jaracza 3 lok. 15, 03-378 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000364114, NIP: 5222780308, REGON: 140187694 ("Administrator" lub "Spółka").

Zapytania lub żądania związane z przetwarzaniem danych osobowych przez Administratora prosimy kierować zgodnie z podanymi poniżej danymi kontaktowymi:

Maximizing Communication Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k., ul. Jaracza lub info@maximizing.com.pl.

Kandydat sam decyduje o zakresie danych udostępnionych w CV i załączonych dokumentach. Podanie danych jest dobrowolne i oznacza zgodę na ich przetwarzanie do celu rekrutacji.

Dane osobowe kandydata będą przetwarzane do realizacji procesów rekrutacji w zakresie udzielonej przez Kandydata zgody. Zgoda na udział w rekrutacjach Administratora i na przetwarzanie w tym celu danych osobowych kandydata jest dobrowolna i może być cofnięta w każdym czasie. W celu rezygnacji z udziału w rekrutacji prosimy przesłać odpowiednie oświadczenie korzystając z danych kontaktowych podanych powyżej. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych osobowych kandydata przed cofnięciem przez niego zgody.

Dane dotyczące rekrutacji są także przetwarzane w celu prowadzenia statystyk i kontroli procesów rekrutacyjnych oraz w celach archiwalnych. Administrator podejmują te działania z uwagi na obowiązki prawne wynikające z przepisów prawa pracy oraz Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych z dnia 27 kwietnia 2016 r., w szczególności mając na względzie zapobieganie dyskryminacji i zapewnienie prawidłowego przebiegu procesów rekrutacji.

Dane przechowywane są przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania określonych powyżej. CV i inne udostępnione dokumenty będą usuwane w ciągu 3 lat od doręczenia, a dane do celów statystyk i kontroli procesów rekrutacyjnych oraz w celach archiwalnych będą przetwarzanie przez czas nieoznaczony, nie dłużej jednak niż przez okres 10 lat od dnia dostarczenia danych przez Kandydata.

Zgodnie z przepisami RODO, osobie, której dane osobowe są przetwarzane, przysługuje prawo do : dostępu do danych; sprostowania danych; usunięcia danych; ograniczenia przetwarzania danych; przenoszenia danych; sprzeciwu (gdy podstawą przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes administratora); cofnięcia zgody (gdy podstawą przetwarzania jest zgoda).

Od dnia 25 maja 2018 osoba, której dane dotyczą, ma prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeżeli sądzi, że przetwarzanie danych osobowych jej dotyczące narusza przepisy RODO. W Polsce organem nadzorczym jest Prezes Urząd Ochrony Danych Osobowych.

Dane kandydatów do pracy mogą być udostępniane podmiotom, z którymi Administrator podejmuje współpracę w zakresie niezbędnym do obsługi działalności Spółki, w tym usługodawców w zakresie prowadzenia i promocji rekrutacji, doradców prawnych i kadrowych.

Podane przez kandydata dane mogą być przetwarzane w celu profilowania i dopasowania aplikacji kandydata do aktualnych ofert pracy, z uwzględnieniem wymagań na konkretne stanowisko, wskazanych preferencji, wykształcenia i doświadczenia zawodowego. Podane dane nie są jednak przetwarzane w celu zautomatyzowanego podejmowania decyzji.